3 września 2010

Wolny dzień i słodkie śniadanie

Miło jest wstać ze świadomością, że ma się wolny dzień od pracy i można zająć się czymś przyjemniejszym. Jedną z takich rzeczy było zrobienie na śniadanie kakaowych naleśników z serem. Przepisów na naleśniki jest mnóstwo i chyba nie ma złych. Każde są dobre, w zależności od gustu. Przeważnie ciasto naleśnikowe robię „na oko”. Ciasto nie może być ani za gęste, ani za płynne. Zawsze są bardzo dobre i to najważniejsze (:


Kakaowe naleśniki z serem

Składniki:
Ciasto: 170g mąki, 1 jajko, 220ml mleka, 2 łyżki kakao, 2 łyżki cukru
Nadzienie z sera: 1 kosta sera białego, troszeczkę śmietany, cukier lub cukier puder

Przygotowanie:
Ciasto: Wszystkie składniki połączyć ze sobą na jednolitą masę. Jeśli ciasto jest za rzadkie należy dodać więcej mąki, jeżeli za gęste dodajemy więcej mleka.
Nadzienie z sera: Ser, śmietanę i cukier rozgnieść widelcem

Naleśniki smażyć z obu stron na średnio rozgrzanej patelni z niewielką ilością tłuszczu.
Posmarować masą z sera i posypać cukrem pudrem.

Smacznego.

9 komentarzy:

  1. Oj, jak ja bym chciała takie śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naleśniki wyglądają kusząco....:) Zjadłabym jednego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja bym chciała takie na sobotnie śniadanko..... pyszności !

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie pyszności to ja mogę nie tylko na śniadanie!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie sie prezentują !

    Serdecznie zapraszam Cie do mojego konkursu :)
    http://smakuje.blox.pl/2010/09/Wloskie-grissini-i-KONKURS.html

    OdpowiedzUsuń
  6. też dzisiaj miałam wolne i... cały dzień sprzatałam :) szkoda że nie wpadłam na pomysł z naleśnikami... ale za to chleb upiekłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda,że nie miałam dziś wolnego, bo bym zrobiła sobie takie śniadanko.
    Pyszne te nalesniczki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. co za raj! tak zaczęty dzień musi byc udany. bez dwóch zdań!

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze (:

Blogger templates

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...