26 kwietnia 2011

Sałatka z makaronem tortellini

Święta niestety minęły (u was też było tak miło jak u mnie?) Jednak odpoczynku nigdy za wiele, więc specjalnie podaje przepis na szybką sałatkę z makaronem tortellini. Można ją zrobić dosłownie w 20 minut. Ma lepszy smak drugiego dnia, wiec najlepiej przygotować ją wieczorem. Cudownie pachnie i jest naprawdę pyszna.   


Sałatka z makaronem tortellini

Składniki:
paczka makaronu tortellini grzybowego (250g)
puszka kukurydzy
mały por
świeży ogórek (średni)
30 dag mortadeli
paczka sosu sałatkowego (najlepiej ziołowego, włoskiego albo ze szczypiorkiem)
majonez, sól, pieprz

Przygotowanie:
Makaron gotujemy z osolonej wodzie ok 15 minut (nie może być za miękki). Por, ogórek i mortadelę kroimy na małe kawałki. W misce mieszamy wszystkie składniki, wsypujemy sos sałatkowy i łączymy z majonezem. Doprawiamy do smaku solą i pieprzem.
Sałatka najlepiej smakuje na drugi dzień, więc najlepiej ja zrobić wcześniej.

Smacznego!



6 komentarzy:

  1. jadłam podobną sałatkę, tylko tortellini z serem, bez kukurydzy i z czosnkiem. Bardzo smaczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna salatka i chetnie bym sobie zjadla:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda bardzo smakowicie, dawno ni cnie robiłam z tortellini

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zamiast ogórka dodaje 5 gotowanych jajek i przyprawiam sosem koperkowym i jest wyśmienita

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo, to muszę kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze (:

Blogger templates

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...