23 marca 2011

Śniadanie z pancakes

Prawie wszyscy ostatnio kuszą mnie tymi naleśnikami, że postanowiłam na dzisiejsze śniadanie zafundować sobie odrobine słodyczy (; Pancakes bez żadnych dodatków. Puszyste, mięciutkie, rozpływające się w ustach. Zjedzone na ciepło z powidłami śliwkowymi. Mniam!


Pancakes
(przepis Gosi z moimi zmianami)

Składniki:
1 jajko
2 łyżki rozpuszczonego masła
½ szklanki mąki
2 łyżki cukru
½ łyżeczki proszku do pieczenia
¼ szklanki mleka
1 łyżka śmietany
2 krople olejku waniliowego

Przygotowanie:
Mąkę, cukier, proszek do pieczenia wymieszać. Następnie dodać mleko, masło, śmietanę, jajko, olejek i dokładnie połączyć do powstania jednolitej masy. Naleśniki smażyć na suchej rozgrzanej patelni aż się zarumienią.  

Smacznego!

8 komentarzy:

  1. chodzą za mną pankejki :) chyba dzisiaj zrobię i wypróbuję Twój przepis

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie śniadania. Są przepyszne. Będę musiała znowu sobie je powtórzyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądają. Kocham słodkie śniadania, pancakes goszczą u mnie dosyć często :D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne pankejki ;-) też niedawno robiłam, z tą różnicą że ze względu na dietę - bezglutenowe. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Smażyłam kilkakrotnie pankejki, ale jakoś nigdy nie poczułam że to było TO. Nasze cieniutkie jakoś podchodzą mi bardziej ;-)

    Ale Twoje są śliczne - podziwiam ludzi, którym wychodzą one tak idealne!

    OdpowiedzUsuń
  6. smakowite placuszki:) chetnie Ci skubne choc jednego i zjem ze smakiem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne, rumiane racuchy - az chcialoby sie zjesc takiego na sniadanie :) Tez najbardziej lubie z powidlami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam! Pożywne i pyszne śniadanko!:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze (:

Blogger templates

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...