17 lipca 2011

Morze czeka!

Dzisiaj (a raczej już jutro) w nocy wyjeżdżam nad nasze wspaniałe polskie morze. Od wielu dni nie mogę się doczekać. Pakowanie zajmuje mi cały dzień, bo nigdy nie wiem, co ze sobą zabrać, tym bardziej, że mam się zmieścić w jedną torbę podróżną. Piosenki wgrane do odtwarzacza mp3, naładowane baterie do aparatu, prostownica też spakowana. Może schowam trochę słońca, żeby nam go nie zabrakło, bo pogoda nie zachwyca. Ale i tak będzie fajnie. Wracam za tydzień. Do widzenia (: 


Po powrocie coś z malinami (;

12 komentarzy:

  1. morze jest super. słodkości też.
    życzę pięknych chwil!

    OdpowiedzUsuń
  2. To szalonego.udanego.wesołego,spełnionego urlopu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, baw się dobrze, dużo słoneczka nad morzem! :)
    A u mnie nie ma malin w takich ładnych koszyczkach..<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego wypoczynku! Dużo słonka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Milego wypoczynku, baw sie dobrze nad morzem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Słonecznego wyjazdu! Pozdrowienia z Sopotu..a może właśnie Sopot odwiedzasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tam polskie morze wolę zimą, ale życzę udanego (i słonecznego!) wypoczynku! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ps. i czekam na te malinowe cuda.. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, przyjmij proszę ode mnie nominację gdy wrócisz :)
    info tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze zdjęcie jest FENOMENALNE!

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze (:

Blogger templates

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...