19 stycznia 2010

Otwarcie!

Jeszcze niedawno tutaj a teraz już tu. Jestem czasem niezdecydowaną osobą, w kuchni również. Czasem mam ochotę na kilka potraw lub wypieków naraz i trudno mi się zdecydować co wtedy przyrządzić. Najczęściej korzystam z różnych kulinarnych czasopism, książek a najczęściej z Internetu przeglądając kulinarne portale i blogi. Założyłam tego bloga, bo zdałam sobie sprawę z tego, że to tzw. ‘pichcenie’ w kuchni sprawia mi ogromną przyjemność a przede wszystkim nie jest tylko przykrym obowiązkiem. I szczerze mówiąc również troszeczkę pozazdrościłam, gdy przeglądając inne kulinarne blogi widziałam te wszystkie smakowite potrawy i piękne zdjęcia. Więc oto i ja założyłam takiego bloga, żeby móc się podzielić z kimś moją pasją (:

1 komentarz:

  1. W takim razie zycze milego blogowania oraz owocnego pichcenia :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze (:

Blogger templates

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...