14 lutego 2010

Walentynkowe muffinki

Kolacja była, wino było i były muffinki kakaowe z przepisu majanki (pominęłam nadzienie z nutelli). Szczególnie koleżanki z pracy były zachwycone, że dostały ode mnie walentynkowe babeczki (; Przynajmniej dzień w pracy minął słodko.
Muffinki kakaowe
Składniki: 
2 i 3/4 szklanki mąki pszennej, 1 łyżka proszku do pieczenia, 1 łyżeczka sody oczyszczonej, 3 łyżki gorzkiego kakao, 3/4 szklanki brązowego cukru (ja dałam zwykłego białego), 1/2 kostki rozpuszczonego i ostudzonego masła, 2 jajka, 1 szklanka maślanki (ja dodałam mleko)
Przygotowanie:
Wszystkie składniki razem wymieszać. Wlać ciasto do formy na muffinki (tak ¾ objętości) i piec w temperaturze 180 st. C 15-20 minut.
Słodkiego wieczoru życzę.

1 komentarz:

  1. Ja też upiekłam czekoladowe muffinki na Walentynki :)
    Ale z innego przepisu.

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze (:

Blogger templates

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...