26 czerwca 2012

Kwasimy z Polska-Gotuje, czyli testujemy



2 tygodnie temu dostałam propozycje od Polska-Gotuje, aby przetestować przyprawy do kwaszenia ogórków firmy Marsyl. Nigdy nie kwasiłam, więc pomyślałam sobie, czemu by nie spróbować. Parę dni później otrzymałam paczkę z przyprawami, ale niestety do tej pory nie udało mi się znaleźć na tyle czasu, żeby się za to zabrać. Jestem, więc troszeczkę spóźniona, ale mam nadzieje, że zdążę do czwartku dodać wpis z mojej ‘przygody’ z kwaszeniem ogórków (: Ogórki na szczęście dziś zostały zamknięte w słoiku a cała kuchnia pięknie pachnie przyprawami.  

W akcji „Blogerzy kwaszą z Polska Gotuje” bierze udział jeszcze 9 innych blogów:



Teraz pozostaje tylko czekać (;

1 komentarz:

dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze (:

Blogger templates

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...