4 września 2012

Mgliste poranki z gorącą kawą z miodem i cynamonem

Czuję jesień. Przedziera się przez szpary w oknach. Mglista deszczowa aura nie zachęca do wychodzenia z łózka. Otwieram okno, wdycham świeże powietrze i tęsknie za letnim, gorącym porankiem. Umknęło mi lato. Umknęły mi pyszne smakołyki z owocami. Nie nacieszyłam się malinami, czereśniami i moimi ukochanymi truskawkami. Za mało ich było. Zdecydowanie.
Ale kawy nigdy nie jest za mało. Szczególnie tak pysznej, bo z moim ukochanym cynamonem. Polecam na deszczowe poranki. Dobrze nastraja a przede wszystkim rozgrzewa.

 
Kawa z miodem i cynamonem
                                      
Składniki:
  • gorąca kawa
  • 2 łyżki miodu
  • ½ łyżeczki cynamonu
  • ciepłe mleko (może być spienione)

Przygotowanie:
Do szklanki lub kubka wlać miód i wsypać cynamon. Zalać gorącą kawą do 3/ 4 wysokości szklanki bądź kubka. Następnie wlać mleko. Jeśli jest spienione należy je wlewać powoli, aby powstała piana mleczna i ładne oddzielne warstwy (mnie nie wyszły, ponieważ się wlałam za szybko ;) ) Piankę posypać cynamonem.

Smacznego!

8 komentarzy:

  1. Kawy z miodem jeszcze nie robiłam. ;) Z chęcią spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja czuję wdzierającą się ukradkiem jesień. a mnie to jakoś dziwnie cieszy i uśmiecha. uwielbiam kawę i gdy jest szczypta cynamonu.

    OdpowiedzUsuń
  3. kawa z miodem i woń cynamonu, obłęd!

    OdpowiedzUsuń
  4. ...te dodatki są obłędne, idę wypróbować przepis!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem typowym kawoszem, kawę pijam sporadycznie, ale jeśli miałabym na nią ochotę, to byłaby taka jak Twoja

    OdpowiedzUsuń
  6. ooooo jak ja bym taka teraz wypiła!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kawę z cynamonem. Myślę, że ta przyprawa bardzo pasuje do do kawy.

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze (:

Blogger templates

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...