26 lutego 2010

Łazanki z kiszoną kapustą i pieczarkami

Była fasolka to teraz są łazanki. Łazanki z kiszoną kapustą i pieczarkami. Pamiętam jak w dzieciństwie nie lubiłam łazanek i nie znosiłam jak babcia kazała mi je jeść. Prawdą jest, że z wiekiem smaki się zmieniają, bo teraz je polubiłam i zajadam z miłą chęcią. Zrobiłam prostą i szybką wersję, ale bardzo mi smakowały.
Łazanki z kiszoną kapustą i pieczarkami
Składniki: 
400 g makaronu na łazanki, 300g pieczarek, 500g kiszonej kapusty (może być z marchewką), sól, pieprz
Przygotowanie:
Kapustę pokroić, włożyć do garnka, zalać 2 szklankami wody i gotować na małym ogniu (ok. 1,5 godziny). Pieczarki obrać i pokroić na małe kawałki. Podsmażyć na patelni z niewielką ilością tłuszczu i soli. Makaron ugotować al dente w osolonej wodzie. Gdy będzie gotowy dodać do niego kapustę i pieczarki. Doprawić solą i pieprzem i dokładnie wymieszać.
Smacznego.

2 komentarze:

dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze (:

Blogger templates

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...