14 maja 2010

Smażone ziemniaki z tymiankiem

Przeglądałam ostatnio jeden z magazynu Moje gotowanie i natrafiłam na artykuł o smażonych i pieczonych ziemniakach. Pomyślałam, że to dobry pomysł na obiad i właśnie dziś przygotowałam je dla siebie. Zrobiłam do nich jajecznicę z pietruszką. Szybko i smacznie. Polecam.
Smażone ziemniaki z tymiankiem
Składniki: 
4 duże ziemniaki, łyżka suszonego tymianku, 2 łyżki masła, sól i pieprz
Przygotowanie:
Ziemniaki obrać i gotować w osolonej wodzie przez ok. 15 minut. Odcedzić i pokroić w plasterki. Następnie wymieszać z łyżką suszonego tymianku, dodać sól i pieprz do smaku. Patelnię rozgrzać i smażyć ziemniaki na maśle aż się zarumienią.
Smacznego.

6 komentarzy:

  1. Lubię takie ziemniaczki:) Całość bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam pieczone ziemniaczki
    nawet dodatków do nich nie trzeba.. :-) no może kubek kefiru

    OdpowiedzUsuń
  3. Często robię takie ziemniaczki ..., jak zostają mi gotowane po objadku, dodaję przyprawę do ziemniaków, pycha :))

    OdpowiedzUsuń
  4. smakowicie wyglądają takie ziemniaczki:) Dawno takich nie robiłam..

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacja!!!!!!!!!!!!! właśnie zjedliśmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się ciesze, że smakowały. Oczywiście zamiast suszonego tymianku można zrobić również ze świeżym (:

      Usuń

dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze (:

Blogger templates

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...