5 listopada 2010

Spaghetti bolognese

Wszystkim znane spaghetti bolognese to kolejne danie z makaronem, które można przygotować w 30 minut. Jak już wspominałam wcześniej bardzo lubię takie danie i dlatego często je przyrządzam. Jestem ciekawa czy znajdzie się ktoś kto tego dania nie lubi (?) (;


Spaghetti bolognese
(składniki na 1 porcję)

Składniki:
makaron spaghetti, 20 dag mięsa mielonego, ząbek czosnku, mała cebula, 2 pomidory, 2 łyżeczki koncentratu pomidorowego, oregano, sól, pieprz

Przygotowanie:
Mięso mielone podsmażyć. Pod koniec smażenia doprawić solą i pieprzem. Cebulę drobno pokroić, czosnek przecisnąć przez praskę lub zetrzeć na tarce i również podsmażyć na oliwie. Pomidory sparzyć, obrać ze skórki, pokroić i dodać do cebuli razem z oregano. Trzymać na małym ogniu ok. 15 minut aż sos zgęstnieje. Następnie dodać go do mięsa i dusić jeszcze ok. 5 minut. Makaron ugotować w osolonej wodzie (al dente). Podawać z sosem.

Smacznego.

p.s. przepraszam za brzydkie zdjęcie (;

8 komentarzy:

  1. mmm... pyszne jedzonko:) lubie taki sosik:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mój Luby kocha spaghetti bolognese! ja z kolei nie przepadam za takimi smakami

    OdpowiedzUsuń
  3. moje najulubieńsze danie =]
    przyrządzam zupełnie inaczej, ale to może kiedyś opisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio przekonałam sie ze sos własnej roboty jest tysiac razy lepszy od tego z paczki ;)
    Ale mi ochoty na spaghetti z bolonese narobiłas ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. klasyka! Daje mnóstwo energii, żeby "jechać dalej" (jak w reklamie ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam nikogo kto blognese nie lubi :)) też często robię!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubie takie spaghatti. Ja dodaje czesto do sosu pokrojona drobno marchewke i zolta papryke (do koloru:))

    OdpowiedzUsuń
  8. O u nas takie jest czesto w domu, wszyscy bardzo lubia:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za odwiedziny i wszystkie komentarze (:

Blogger templates

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...